מתאמנים אי אמ אס

למי זה מתאים?

המוצרים, העיצוב והמודל העסקי של חברת miha bodytec הגרמנית מגוונים ומושלמים ליזמים מתחילים, מאמני כושר, מטפלים ומרכזי טיפוח.

יזמים

הזדמנות לעסק משלכם! הגשימו את החלום וצאו לעצמאות. השקיעו בעצמכם בחוכמה ובנו עסק משגשג באמצעות מכשירי miha bodytec הגרמניים לאימון בשיטת EMS, ניתן להקים עסק בחלל קטן של 40 מ"ר, בעלות הקמה נמוכה – וגם ליהנות מתשואה גבוהה. כל זאת, לצד הדרכה מקיפה וליווי צמוד.

מתאמנים אי אמ אס
מתאמנים אי אמ אס

מאמני כושר

הצטרפו לשיטת האימון שכבשה את העולם! היתרון התחרותי שלכם – אימוני EMS בעזרת ציוד משוכלל. הפתיעו לקוחות וותיקים ומשכו לקוחות חדשים עם טכנולוגיית אימון שהם לא חוו מעולם. ניתן לבצע אימונים פרטיים בבית הלקוח, בעזרת ערכת ציוד משוכללת וניידת מבית miha bodytec הגרמנית, או להוסיף ציוד מעוצב ויעיל במראה יוקרתי לסטודיו שלכם!

מטפלים

קחו את עולם השיקום כמה צעדים קדימה, עם המכשור המתקדם והבטיחותי ביותר של חברת miha bodytec הגרמנית. המוצרים שלנו יעילים בפיתוח שרירי הליבה החשובים ומסייעים לתהליך השיקום. שדרגו את חווית הטיפולים בקליניקה שלכם.

מתאמנים אי אמ אס
אנשים בשיטת אימון אי אמ אס

מרכזי טיפוח

חיטוב מהיר ותוצאות מדהימות ב-20 דקות בלבד! תנו למטופלות שלכם תוספת טיפוח אישית ואקסקלוסיבית עם אימון בשיטת EMS בעזרת המכשירים של חברת miha bodytec הגרמנית. המכשירים שלנו מעוצבים במראה נקי ומינימליסטי, ומשתלבים בקלות בחללי בוטיק.