כך תזהו הזדמנות עסקית להקמת עסק מצליח בתחום הספורט

השימוש בצמד המילים "הזדמנות עסקית" נפוץ מאוד בשיח הכללי, בעולם העסקים ובפרסומות. אבל מה זו בעצם הזדמנות עסקית? האם ניתן להגדיר אותה בפועל, ולמה רצוי לעשות זאת? הכנו עבורכם מדריך קצר עם טיפים ברורים.
אנשים בשיטת אימון אי אמ אס

על-מנת לבחון אם הצעה עסקית מסוימת אכן נכונה עבורכם, רצוי להיעזר בהגדרות ובשאלות מסודרות. "הזדמנות עסקית" הוא אכן מושג בר הגדרה, ומספר מדינות אף הכניסו תיאור מסודר לכך בחוק. כמו כן, כדאי להבדיל בין המונח הזדמנות עסקית לבין "יזמות" או "זכיינות". אנחנו כאן כדי לפשט עבורכם את עקרי את הדברים ולתת לכם נקודות ברורות להערכת הזדמנות עסקית נכונה:

  • הזדמנות עסקית צריכה לכלול מכירה או חכירה של מוצרים, שירותים, רישיון וכו' באופן שיאפשר לרוכש להקים עסק.  
  • המוכר צריך להוכיח שיש למוצר שלו שוק וביקוש.
  • המוכר צריך לספק אחריות על המוצר, וכן תמיכה והדרכה לרוכש.
  • רוכש הרישיון או המוצר, יורשה להשתמש בלוגו של חברת האם הרשמית.
  • הרווח הפוטנציאלי של הרוכש, צריך להיות גדול מעלות המוצר שרכש (ROI).
  • כל תנאי הרכישה ומערכת היחסים בין הצדדים תהיה מעוגנת בכתב, בחוזה מסודר.

לאחר שכיסינו את הבסיס, בואו נעבור לחומר המתקדם – איך תדעו שאתם בכיוון הנכון?

  • בחרו בשיטה או במוצר מוכחים – בחירה במודל עסקי קיים תגדיל את היכולת שלכם להגיע ליעילות מקסימלית בזמן קצר, ותקטין את כמות התקלות הצפויות שכרוכה בהקמת עסק חדש. בגדול – זה לקנות את השם, הניסיון והוותק של המוצר. עבור מי שמקים עסק לראשונה, זהו יתרון שמאפשר כניסה לשוק בתנאים אופטימליים.
  • אל תוותרו על התלמדות, הדרכה וייעוץ – השקעה טובה חייבת לכלול גם העברה של ידע מקצועי. הכירו את המוצר או השירותים שאתם עומדים לרכוש, וודאו שמסבירים לכם את התכנית העסקית והפרטים הטכניים שעומדים מאחוריהם. למדו מההצלחות ומהטעויות של מי שקדמו לכם.
  • תמיד יש לאן לגדול – השקעה אידיאלית תאפשר לכם להתרחב ולייצר גידול ברווחים לאורך זמן.

שימו לב לנורות אזהרה: ממה להיזהר?

  • תרמית פירמידה – 'מודל עסקי' שעוסק ברווח בתמורה לצירוף אנשים לשיטה, ללא מכירת כל מוצר או שירות מוגדרים הוא כנראה תרמית. היזהרו במיוחד מהמלצות, עדויות ואינפורמציה שקריות.
  • מחסור בתמיכה מתמשכת – אם המוכר לא מוכן להבטיח ייעוץ והדרכה לאחר רכישת המוצר, זה סימן לא טוב.   
  • חברה לא מבוססת – וודאו שלשירותים או למוצר שרכשתם יש אבא ואמא. האם מדובר במותג מוכר? האם זו שיטה מצליחה? האם ניתן למצוא עליהם מידע בקלות?  האם חברת האם יציבה?

וברמה האישית, איך תבחנו מה נכון עבורכם? – הטיפים שלנו:

  • תעריכו את המשאבים שעומדים לרשותכם – זמן, כסף, סיוע ועוד. העריכו את היכולות שלכם באופן כנה.
  • בחנו יעילות – למשל, האם המוצר המדובר יאפשר לכם לעבוד את אותה כמות שעות שעבדתם לפני כן ולהרוויח יותר? האם ההזדמנות הזו אכן תאפשר לכם להגדיל את הרווחים?
  • הכול מתחיל ביחס אישי – בקשו פגישה אישית במשרדי החברה. תתרשמו מהאנשים שעומדים מאחורי "ההזדמנות", בססו איתם קשר אישי כך שתרגישו שאתם יכולים לבטוח בהם ובמוצר שהם מייצגים.  

מכשיר EMS מביתmiha bodytec   – ההזדמנות העסקית האולטימטיבית

חברת miha bodytec הביאה לעולם את בשורת אימוני EMS, לצד מודל עסקי רווחי ומצליח. 

שיטת אימוני EMS פותחה בעולם הרפואה השיקומית והפיזיותרפיה, כחלק ממתודת טיפולים. מאז השיטה עברה אדפטציה לעולם הכושר הגופני על-ידי חברת miha bodytec  הגרמנית, שהבינה את הפוטנציאל של האימונים הללו עבור הקהל הרחב. החברה, שהוקמה ב-2007, פיתחה מכשירים ייחודיים ויעילים לאימוני EMS. ומאז, זכתה להצלחה מסחררת ולצמיחה משמעותית.  

מוצרי החברה עומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר: הם בטוחים, אמינים ומהונדסים מתוך תשומת לב לכל פרט-ופרט. במקביל יצרה miha bodytec אימונים, מערכת ניהול משאבים ומודל עסקי שלם סביב מכשירים אלו. התוצאה – חברה עם רשת אספקה והפצה עולמית רחבה. לחברה נציגים רשמיים ביותר מ-40 מדינות, כולל בארה"ב, באירופה ובאוסטרליה. עשרות-אלפי מכשירים נמכרים מדי שנה וממלאים את אלפי הסניפים ברחבי העולם, אשר משמשים מאות אלפי מתאמנים מדי חודש.

כנציגים הרשמיים של miha bodytec בישראל, EMS sport מציעים ליווי, אחריות, הכשרות והדרכות במרכז ההדרכה הארצי. אנו מאמינים שאין בסיס טוב יותר להתפתחות דינאמית ובת-קיימא לאימוני EMS בישראל. יש לנו אמון מלא במכשירים שלנו, ואנו ממוקדים בצמיחה הכלכלית והאישית של קהל לקוחותינו.

מחפשים הזדמנות עסקית חכמה ומשתלמת? אם גם אתכם מעניינן ROI (החזר השקעה) מהיר ובסיכון מזערי  – מכשיר EMS מבית miha bodytec הוא האפשרות המושלמת. מודל הפעלה פשוט – רק מאמן ולקוח, ללא מלאים ובלאי. מתאים לכל יזם בתחילת דרכו, וללא ניסון עסקי קודם.

לפרטים נוספים, השאירו פרטים וצרו קשר.  

ואחרי כל זה – זכרו שאתם לא לבד, ועומדים לרשותכם גם משאבים ורשתות ביטחון כגון: